TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series' fekete

18 490 Ft 16 490 Ft
A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:
M L XL

Termékleírás

Minta: Univerzális színek; Extrák: Alakformáló; Fazon: Szabványos; Testmagasság: Közepes derék
-11%
TRIUMPH Alakformáló body 'Medium Shaping Series'  fekete

További Fehérnemű

Triumph
21 289 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 735 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
17 029 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 695 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 631 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 049 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 759 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
11 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-14%
Magic Bodyfashion
14 490 Ft 12 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Calvin Klein Jeans
18 269 Ft 14 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Calida
18 490 Ft 16 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-18%
Vivance
11 790 Ft 9 745 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Petite Fleur
14 190 Ft 10 645 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Petite Fleur
11 790 Ft 8 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Petite Fleur
15 790 Ft 11 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
H.I.S
8 245 Ft 7 345 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.