Bugyik Triumph FIT SMART SHAPE

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Bugyik Triumph FIT SMART SHAPE Fekete Kapható női méretben. EU S,EU M Női Fehérnemű Bugyik
Bugyik Triumph FIT SMART SHAPE

További Bugyik

Triumph
17 279 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 259 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
12 099 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 989 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
10 490 Ft 8 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
9 503 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
10 023 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
9 855 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
6 743 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
15 207 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Calvin Klein Jeans
14 831 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Sloggi
22 469 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
15 207 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
8 849 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
7 943 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Mustang
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
6 911 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
15 207 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
DIM
9 327 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.