Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION Fekete Kapható női méretben. DE 36,DE 38,DE 40,DE 42,DE 44 Női Fehérnemű Bugyik
Bugyik Triumph TRUE SHAPE SENSATION

További Bugyik

Triumph
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
14 049 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
15 759 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
11 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Calvin Klein Jeans
18 269 Ft 14 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
9 711 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
14 991 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
14 991 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sloggi
23 849 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
9 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
14 991 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
14 991 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sassa
1 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.