Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT Fekete Kapható női méretben. 75C,75D,80C,90C,80D,85D,90D,90F Női Fehérnemű Telekosarasok
Telekosarasok Triumph LADYFORM SOFT

További Melltartók

Triumph
18 735 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 695 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Petite Fleur
15 790 Ft 11 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-25%
Nuance
13 790 Ft 10 345 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Wonderbra
19 079 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
11 790 Ft 8 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Calvin Klein Underwear
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skiny
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-12%
Hunkemöller
13 490 Ft 11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
16 890 Ft 12 670 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 431 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.