Telekosarasok Triumph AMOURETTE CHARM

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Telekosarasok Triumph AMOURETTE CHARM Fekete Kapható női méretben. 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,80E Női Fehérnemű Telekosarasok
Telekosarasok Triumph AMOURETTE CHARM

További Melltartók

Triumph
21 609 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
23 119 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
19 015 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
16 935 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-11%
Hunkemöller
13 490 Ft 12 140 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lorin
4 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sassa
4 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
13 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
12 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Calvin Klein Underwear
13 290 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Wonderbra
19 359 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
13 990 Ft 11 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Magic Bodyfashion
7 305 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
11 023 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
19 009 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.