A legmenőbb majom a dzsungelben
Egy feketebőrű kisfiú pózol zöld kapucnis pulcsiban "The coolest monkey in the jungle" felirattal és mondanunk sem kell, az internet zsebében kinyílt a bicska. A többség szerint nyilvávalóan rasszizmusról van szó, míg mások szerint csak figyelmetlenek voltak a stylistok a fotózáson. A helyzeten az sem javított, hogy a pulóver narancssárga verziója "Survival Expert" felirattal egy fehér bőrű fiúmodellre került. Több híresség is kifejezte felháborodását a fotóval kapcsolatban. A The Weeknd, aki korábban dolgozott a H&M-mel, például jelezte, megszakítja a kapcsolatot a fast fashion-márkával. "Mélyen megbántott ami történt, nem dolgozom a továbbiakban a H&M-mel", írja a Twitteren. A képet azóta ugyan eltávolították az oldalról, és a cég bocsántot kért, ráadásul magát a terméket is kivette kínálatából, de ezzel a botránylavina nem igazán állt meg. Diddy pedig egy rajzot posztolt az Instagramra "a világ legmenőbb királya" felirattal a kapucnis pulcsin.
Apropó H&M: Hamarosan jön a Nyden
A divatóriás még két évvel ezelőtt jelentette be, hogy nem egy, hanem két új boltkoncepcióval rukkol a piacra hamarosan. Az Arket megalapításával 2017-ben kipipálhattuk az elsőt. És 2018? Tavasszal jön a Nyden, mint azt karácsonykor megtudtuk! A márkanév két svéd szó kombinációjából született: Ny(új) és den(az). Fiatalabb, húszas éveinek elején, közepén járó korosztályt célozzák majd meg a termékeikkel. Ha igazak a hírek, akkor a Nyden előbb online fog műkodni, a márkát influencerek reklámozzák majd, úgy tűnik az első arca a felkapott sztártetováló, Doctor Woo (1,3 millió követő) és a svéd színésznő, Noomi Rapace lesznek. Kíváncsiak várjuk!
A #MeToo-ból #TimesUp lett
Aki követte idén a Golden Globes díjátadón történteket, az egy olyan szolidaritásmozgalomnak lehetett tanúja, amilyenre már rég volt példa a virtuális kereteken kívül. Ugyanis több mint 300 meghívott nő, köztük Meryl Streep, Emma Stone, Alyssa Milano, Natalie Portman, Reese Witherspoon és Cate Blanchett, vett részt a Time's Up kampányban és ennek jegyében fekete ruhában jelent meg a rendezvényen. A mozgalom főként a filmiparban történő szexuális zaklatások ellen kívánt felszólalni.
Off-White mindenkinek

A múlt év egyik legnagyobb social media márkája, az Off-White, új kollekcióval készül meglepni a millenial rajongóit. For All nevet visel majd a pólókból és pulcsikból álló unisex kollekció. A pólók 95 a melegítőfelsők pedig 170 dollár körül mozognak majd. Túl drágának tűnik? Összehasonlításképpen: a hagyományos kollekcióik modelljei 300 dollárnál kezdődnek.
Chiara Ferragniból CEO lett
A blogoszféra egyik legnagyobb arca, címlapról címlapra költözik, megosztja velünk életének majdnem összes pillanatát (mint például az eljegyzését) és még az anyukáva válás küszöbén sem tűnik túldolgozottnak. Nem is értjük, mert december közepe tájt bejelentette, hogy már nem csak egy reklámarc, aki részben hoz döntéseket a The Blonde Salad jövőjéről. Ezúttal CEO cipőbe búj! Kiváncsiak vagyunk, hogy ez a pozíció mennyire fogja befolyásolni az online aktivitását.
"I’ve always been the decision maker and a key player in the business strategy, but have always been seen as “just the talent” by the audience. […] It’s time to change this perception and really challenge myself. Doing it while pregnant and giving my 100% while taking action and making changes makes me really believe in female empowerement."
Mi ehhez csak ennyit: You go girl!
Nanushka kiegészítők?!
A világ kedvenc magyaroszági contemporary luxus márkája, a Nanushka, idén talán minden említésre méltó divatplatformon az év insta-brandjének lett titulálva. Többen türelmetlenül várták, hogy a bloggerkedvenc, már-már ikonikus konyakszínű steppelt dzseki újra készletre kerüljön. Nemsokára pedig újabb must-have modellekért sóvároghatunk, ugyanis májusban bővülni készül a Nanushka termékpalettája kiegészítőkkel! És mivel a jóból sosem elég, februárban megnyit a márka Bécsi utcai üzlete. „Azt szeretnénk, ha valaki Budapestre jön, ezt biztosan meg akarja majd nézni” - avatta be a hvg.hu-t Sándor Szandra, a márka alapítója.
A 2017-es év "LEG" modelljei
A models.com weboldal minden évben felállít egy listát az év modelljeiről két kategóriában: szakmai zsűri választott és olvasói kedvenc. Íme a győztesek:
Az év modellje

Zsűri: Adwoa Aboah

Olvasók: Bella Hadid
Új arc

Zsűri: Kaia Gerber

Olvasók: Kaia Gerber
Social Media sztár

Zsűri: Cameron Russel

Olvasók: Bella Hadid
Legjobb Street Style

Zsűri: Adwoa Aboah

Olvasók: Romee Strijd
Híresség, mint modell

Zsűri: Rihanna

Olvasók: Zendaya
Credit: models.com, nanushka.com, hypebeast.com