Január végén, február elején ünneplünk. Ünnepeljük azt, hogy sokfélék vagyunk, ünnepeljük, hogy nők vagyunk és erősek. A bulihoz ajánljuk minden ruhakölteményt a Haute Couture kifutókról vagy a Grammy díjátadóról, hosszú afterpartykra pedig az első magyar pizsimárka termékeit javasoljuk. Összefoglaltuk a hazai és nemzetközi divathírek legjavát.
Éljen a változatosság!
A Revlon kampányain különböző bőrszínű, frizurájú, személyiségű modellek szerepelnek, de egy közös bennük: mindannyian példaképeink lehetnek. Gal Gadot leszerződtetését január elején jelentette be a márka, most csatlakozik hozzá Ashley Graham, Raquel Zimmermann, Achok, Rina Fukushi, Abwoa Aboah és Imman Hammam is - így teljes, a hét főből álló szupernő csapat.
És persze éljen minden erős nő!
Szerencsére kedvenc olasz fehérnemű márkánk, az Intimissimi is így gondolja. Legfrissebb, Empowered Women címet viselő kampányában Chiarra Ferragni és Gisele Bündchen jelennek meg selyem alsóneműben. Mindkét nő magának csinálta meg a szerencséjét: egyikük a blogolás tökéletesre fejlesztésével, másikuk szokatlan szépségének kihangsúlyozásával.
Na és éljen Snoopy is!
Nem minden márka a nőket ünnepli, de a Levi’s-nek ezt megbocsájtjuk. Főleg, mivel minden idők egyik legcukibb rajzfilm karakterével készít kollekciót. A Peanuts-szal közösen készített ruhák a márka honlapján már elérhetőek.
Annak, aki nem rajong a rajzfilmekért…
melegen tudjuk ajánlani a párizsi Haute Couture hét legszebb darabjait - itt biztosan nem bukkan fel egyetlen játékos figura sem. A francia, kézzel készített estélyi ruhákat a héten láthatta a divat legelitebb rétege, akik erre az időre szuperstílusos szettekben lepték el a várost. Mi a street style és a kifutón megjelenő darabokat ugyanannyira imádjuk, de mindezek közül csak egyetlen fog számítani 2018-ban: az, amelyik Meghan Markle, a brit királyi család leendő tagja esküvőjére választ majd.
És a díjat nyerte:
Addig is, a híres zenészek és énekesek legfontosabb estje lezajlott: a Grammys. Jobbnál jobb fellépésektől és szebbnél szebb ruháktól izzik az internet. És természetesen a sztárokat kifigurázó gifek sem maradhatnak el.
Pihenésképpen
Az első magyar pizsama márkát ajánljuk, a beszédes nevű PIZSI-t. Mandzák Enikő márkája 2017 novemberében startolt, feket-fehér, egyberészes, különálló, rövid és hosszú alvóneműkkel. Magyar munkaerő és minőségi anyagok eredményeként lesznek igazán kényelmesek a darabok, és Enikő minimalista stílusának köszönhetően stílusosak.
Van egy ötletünk, hogy miért érdemes mégis elhagyni az ágyat
A Zara új típusú boltja garantáltan Téged is érdekelni fog! A londoni Westfield negyedben megnyílt Concept Store az online vásárlást helyezi hús-vér kontextusba: a vásárlók és az eladók is újabb kütyük segítségével fogják a megfelelő darabokat hajkurászni majdnem 200 négyzetméteren. És ami a legjobb: a délután 2 előtt rendelt ruhák és kiegészítők már aznap az üzletbe kerülnek, nem kell a kiszállításra várni.
Mindeközben itthon marad a Slow Shopping - amit mi egyáltalán nem bánunk
Az Andrássy úton nyílt meg a hétvégén a MEtime Showroom, ami kézműves magyar kozmetikumokat és hazai designerek darabjait kínálja azoknak, akik betévednek a kellemes, családias hangulatú üzletbe.
Forrás: Highsnobiety, Vogue, Refinery29, Design.hu, Facebook, MEtime Showroom Facebook