Fekete párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Az extra könnyedség, egy kis csipkével megbolondítva! A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. Amennyiben szeretnél a puha anyag mellé egy kis romantikus csavart is, akkor a Sloggi Zero Lace kollekciója neked készült!
Fekete párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

További Melltartók

Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-25%
Petite Fleur
15 790 Ft 11 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Lascana
17 990 Ft 15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Triumph
21 289 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Petite Fleur Gold
9 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Triumph
25 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
25 549 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
8 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-10%
Nuance
12 990 Ft 11 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-31%
adidas Performance
9 590 Ft 6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Wonderbra
19 079 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
18 735 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Skiny
17 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lascana
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.