TRIUMPH Melltartó fehér

A bolthoz: ABOUT YOU

Ingyen szállítás

Raktáron

90 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Betét: Teljes betét; Pánt fajtája: Klasszikus pántok; Melltartó- bikini típusa: Trikó; Merevítő: Merevítővel; Zárás típusa: Horog; Minta: Univerzális színek; Részletek: Csipke
TRIUMPH Melltartó  fehér

További Melltartók

Triumph
21 289 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
23 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
16 890 Ft 12 670 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Skiny
17 990 Ft 14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
9 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-25%
Nuance
12 490 Ft 9 370 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
14 990 Ft 11 245 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
DIM
16 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
16 351 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
10 863 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Lascana
12 990 Ft 9 745 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Skiny
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
11 751 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
15 790 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.