Kicsinyitők Triumph ESSENTIAL MINIMIZER

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Kicsinyitők Triumph ESSENTIAL MINIMIZER Fehér Kapható női méretben. 75C,75D,80C,85C,90C,80D,85D,90D,90F,80E Női Fehérnemű Kicsinyitők
Kicsinyitők Triumph ESSENTIAL MINIMIZER

További Melltartók

Triumph
21 289 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
22 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
20 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
16 890 Ft 12 670 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
12 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
12 490 Ft 9 370 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
9 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-20%
Skiny
17 990 Ft 14 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
14 990 Ft 11 245 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Emporio Armani
16 351 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
16 389 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
11 751 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
10 863 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-25%
Lascana
12 990 Ft 9 745 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
10 183 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
11 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Skiny
18 490 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.