Puma Cross the Line eau de toilette férfiaknak 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Cross the Line eau de toilette férfiaknak 50 ml . Puma Cross the Line a legjobb ár. Puma
Puma Cross the Line eau de toilette férfiaknak 50 ml

További Eau de toilette

Puma
7 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
3 660 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
7 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
5 520 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
7 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 850 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Collistar
10 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-92%
Armani
13 260 Ft 1 090 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Desigual
3 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Karl Lagerfeld
7 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Karl Lagerfeld
9 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ferrari
8 410 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
10 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
John Richmond
11 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Aramis
13 560 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Replay
4 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bottega Veneta
20 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jil Sander
14 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Sapil
3 340 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
6 010 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.