Puma Shake The Night eau de toilette férfiaknak 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Shake The Night eau de toilette férfiaknak 50 ml . Puma Shake The Night a legjobb ár. Puma
Puma Shake The Night eau de toilette férfiaknak 50 ml

További Eau de toilette

Puma
7 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
5 520 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Azzaro
5 050 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Annayake
16 450 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
6 360 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
17 850 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-41%
Rochas
14 780 Ft 8 810 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Dior
40 170 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
6 010 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Ralph Lauren
28 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Issey Miyake
16 320 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Abercrombie & Fitch
9 120 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Michael Kors
15 180 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Avon
1 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Boucheron
14 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mercedes-Benz
10 530 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
5 610 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Adidas
2 440 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
John Richmond
11 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hugo Boss
11 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.