Narancssárga párnázott melltartó Zero Feel Non-Wired

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. A varrás nélküli kialakítás garantálja, hogy fehérneműd teljesen láthatatlan lesz még a szűk ruhák alatt is az innovatív, japán tervezésű, 360°-ban rugalmas anyagnak köszönhetően.
Narancssárga párnázott melltartó Zero Feel Non-Wired

További Melltartók

Sloggi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Lorin
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lorin
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Bjorn Borg
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-11%
Calvin Klein Underwear
18 490 Ft 16 640 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Wonderbra
14 863 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
21 609 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
20 490 Ft 16 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
12 490 Ft 9 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Passionata
18 515 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
20 490 Ft 16 390 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-11%
Hunkemöller
13 490 Ft 12 140 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
16 490 Ft 13 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
13 990 Ft 11 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Wonderbra
17 247 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
21 609 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
11 927 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
13 990 Ft 11 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Lorin
4 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-31%
Dorina
8 490 Ft 5 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.