Klasszikus férfi Puma póló

A bolthoz: OutletExpert.hu

Postaköltség 630 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A Puma férfi póló ideális a mindennapi viselethez.
Klasszikus férfi Puma póló

További Mintás és feliratos rövidujjú pólók

Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
10 799 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
11 400 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
20 690 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
17 290 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
7 636 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
15 590 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
10 727 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
22 390 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 900 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 820 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Puma
18 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.