Puma Downtown Graphic Tee

A bolthoz: Shooos.hu

Postaköltség 1 800 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
M L XL

Termékleírás

Suitable for all ages, the Puma Graphic Tee puts a playful color twist on classic silhouettes. 100% Cotton
Puma Downtown Graphic Tee galéria Puma Downtown Graphic Tee galéria Puma Downtown Graphic Tee galéria Puma Downtown Graphic Tee galéria Puma Downtown Graphic Tee galéria
Puma Downtown Graphic Tee

További Mintás és feliratos rövidujjú pólók

Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
10 799 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
11 400 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
20 690 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
17 290 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
7 636 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
8 550 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
15 590 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
16 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
10 727 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
22 390 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 900 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
8 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 820 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Puma
18 990 Ft
Sportisimo.hu
Szállítási díj 1 199 Ft-tól
Puma
13 150 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.