Világosbézs bugyi Body Make-Up Essentials Hipster

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A puha tapintású, lézervágott bugyi a Triumph Body Make-Up Soft Touch sorozatából garantáltan kielégíti minden kívánságodat. Hihetetlenül finom anyagának köszönhetően a szük ruhák alatt is teljesen láthatatlan marad. Tiszta megjelenés, hibátlan kivitelben.
Világosbézs bugyi Body Make-Up Essentials Hipster

További Bugyik

Triumph
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Triumph
9 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Bjorn Borg
5 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sassa
1 890 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
s.Oliver
7 890 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
6 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
7 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sassa
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
2 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
5 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Calvin Klein Jeans
18 269 Ft 14 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
9 711 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
14 991 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Mustang
3 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.