Triumph Leggings Cardio Ready To Wear 10209611 Sötétkék Slim Fit

11 870 Ft 10 040 Ft
A bolthoz: Modivo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Triumph Leggings Cardio Ready To Wear 10209611 Sötétkék Slim Fit
-16%
Triumph Leggings Cardio Ready To Wear 10209611 Sötétkék Slim Fit

További Leggings

-12%
Triumph
12 410 Ft 10 950 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-19%
EA7 Emporio Armani
20 130 Ft 16 470 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-16%
EA7 Emporio Armani
17 430 Ft 14 680 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
33 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
20 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Pieces
3 190 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
-11%
Maison Lejaby
18 280 Ft 16 450 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Urban Classics
12 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
44 090 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-15%
Napapijri
12 810 Ft 10 980 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Basbleu
14 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Desigual
23 831 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Joop!
22 890 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
6 910 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Tommy Hilfiger
14 610 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Dursi
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
-23%
EA7 Emporio Armani
22 790 Ft 17 590 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
5 180 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
PeeKaBoo
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Basbleu
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Triumph márkáról

A Triumph egy német fehérnemű márka, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

1902-ben kapta meg a Triumph nevet, amelyhez inspirációként a párizsi diadalív szolgált. Ebben a korban válnak elfogadottá és megfizethetővé mindenki számára a kevesebb rétegből álló fűzők, amelyek egyúttal a melltartók elődjeiként is szolgáltak. Erre az ún. trendre reagált gyorsan a két férfi, és villámgyorsan kezdtek el nemzetközileg is terjeszkedni. Az 1929-es gazdasági válság után megszületnek az első pánt nélküli fűzők és az elől kapcsos/cserélhető pántos melltartók is. Az 1948-as év mindent megváltoztat a márka számára. Triumph International név alatt működik tovább, és már szinte minden országban elérhetővé válik. Ekkor kerülnek előtérbe a női idomok, amit addig tilos volt hangsúlyozni. Bevezetik a ma is használatos Lycra-t, mely elasztán szálaival kényelmesebbé teszi a fehérneműket. A márka pár évvel később az alsóneműn kívül már fürdőruhát is gyárt, a reklámokban pedig megjelenik a magabiztos nő, aki nem fél megmutatni idomait.

Az ezredforduló előtt Naomi Campbell hirdeti a push-up melltartót, amelynek sikere azóta is töretlen, és a márkát a mai napig alakformáló fehérneművel asszociálják az emberek. A Triumph International ma is piacvezető, és nők milliói imádják itthon és külföldön is.