Törtfehér párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Az extra könnyedség, egy kis csipkével megbolondítva! A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. Amennyiben szeretnél a puha anyag mellé egy kis romantikus csavart is, akkor a Sloggi Zero Lace kollekciója neked készült!
Törtfehér párnázatlan melltartó Zero Lace Bralette

További Melltartók

Triumph
21 609 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
12 490 Ft 9 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Passionata
18 515 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
13 990 Ft 11 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
11 927 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Lascana
13 990 Ft 11 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-21%
Nuance
14 490 Ft 11 590 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Magic Bodyfashion
6 640 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Emporio Armani
16 591 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
adidas Performance
6 690 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
DIM
16 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Triumph
23 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-21%
Nuance
16 490 Ft 13 190 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Playtex
10 335 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Carla
4 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.