A Womanity illatában Thierry Mugler friss pillantást vet a mai nőre. A nők által alkotott kreatív erőre összpontosít. Az új emberiség élő "hálózatának" részei, amely összeköti a nők sokszínűségét és energiáját. Ezt a láthatatlan köteléket, ezt az energiát és az erőt, amely minden nőt összeköt Womanity- nak nevezte el. Észleli a nők közötti egyedülálló...köteléket, egyfajta időtlen érzést a meghittségről, a bűnrészességről, a titkos megértésekről, a szolidaritásról és az intuícióról. Flakon - értékes műalkotást nemzedékről nemzedékre, mint egy ékszert úgy öröklik. A fém ékszer titokzatos egyetemes nyelvet hordoz. A flakon a felhőkarcolók egyszerű vonalait, az összes nőt megkülönböztetés nélkül összekötő arcot, a végtelen kötésre utaló láncot, valamint a kapcsolatot megerősítő gyűrűt szimbolizálja. A rózsaszín a nőiesség, a fiatalság és a mély intimitás színe. Az illat 2010-ben került a piacra.tovább