Szürke-kék párnázott melltartó Zero Feel Top Ex

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A ZERO FEEL továbbra is folytatja a világ meghódítását. A varrás nélküli kialakítás garantálja, hogy fehérneműd teljesen láthatatlan lesz még a szűk ruhák alatt is az innovatív, japán tervezésű, 360°-ban rugalmas anyagnak köszönhetően.
Szürke-kék párnázott melltartó Zero Feel Top Ex

További Melltartók

Rene Rofe
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
-31%
adidas core
7 990 Ft 5 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Dorina
5 890 Ft
Bibloo.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Sassa
6 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Sassa
6 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Bjorn Borg
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Rene Rofe
6 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Rene Rofe
3 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Bjorn Borg
5 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Gatta
6 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Lascana
12 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Petite Fleur
15 790 Ft 11 845 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-13%
Magic Bodyfashion
12 490 Ft 10 990 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
16 890 Ft 12 670 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Emporio Armani
16 351 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gatta
6 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Playtex
11 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Playtex
12 231 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Nuance
12 490 Ft 9 370 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
Rene Rofe
4 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Sloggi márkáról

A sloggi anyamárkája, a Triumph egy német fehérnemű brand, amely 1886-ban alakult meg. Johann Gottfried és Michael Braun ekkor alapította meg a Spiesshofer & Braun fűzőgyártó céget. A kezdetekben csupán 6 alkalmazottja volt, ám ez a szám rövid időn belül 150-re emelkedett. A sikert annak is köszönhetik, hogy ez az időszak Németországban a szépség korszaka volt, amikor a nők mindent megtettek, hogy az uralkodókra hasonlítsanak. A fűzők voltak ehhez a legjobb eszközök, hiszen a derék és csípő részt a kor ideáljának megfelelően lekarcsúsította.

A Triumph almárkája a sloggi, amely a tökéletes kényelem nagykövete lett az évek során. Az almárka leginkább a fiatalokat célozza meg, hiszen ők jól tudják, hogy a kényelmes ruhadarab is lehet divatos és vonzó. A brand fehérneműi arról híresek, hogy szinte nem is érezni, hogy viseled őket. A Zero Feel kollekció neve is magáért beszél. Ezen belül merevítő és varrás nélküli, láthatatlan, elasztikus, de mégis maximális tartást biztosító melltartókkal találkozhatunk.

A sloggi magyarországi reklámarca Iszak Eszti műsorvezető. Történelmi pillanat volt, amikor 2018-ban megnyílt a világ második sloggi üzlete, méghozzá Budapesten. A márka első prémium kategóriás kollekcióját, az S by sloggi-t is ő népszerűsíti. Ezt a vonalat a kifinomult, aprólékos dizájn, jó minőségű anyagok, na meg a páratlan kényelem jellemzi. Azoknak való az S by sloggi, akik szeretik a szexi, de mégis komfortos fehérneműt. A 2018-as mOve kollekción belül megtalálhatjuk a szuper kényelmes sportmelltartókat, amelyek minden sporthoz alkalmasak, hiszen a mellett, hogy stabilitást biztosítanak, tökéletesen illeszkednek a testhez mozgás közben.