Karl Lagerfeld-et mint tervezőt talán senkinek sem kell bemutatni. A német divatmágnás olyan nagy divatházak kreatív igazgatója mint a Chanel és Fendi, így szakmabelisége nem kérdés. Természetesen ezek a világ legdrágább luxusmárkái, így nem engedheti meg magának mindenki. 2012-ben a tervező úgy döntött, hogy megalkot egy budget márkát is, így azok is hozzájuthatnak a darabjaihoz, akik kissé barátságosabb áron keresnek termékeket. A brand a Karl Lagerfeld nevet kapta. A márka fő motívuma a férfi macskája, Choupette. Lagerfeld ikonikus megjelenése az ősz haj, fekete öltöny és napszemüveg. Ezeket, valamint az előbb említett cicát is szívesen kombinálja és mutatja meg egy-egy ruhadarabon vagy kiegészítőn.
A napszemüveget viselő macska és férfi motívuma pár év alatt ikonikussá vált, és bárhol tekintjük is meg ezeket a „logókat”, rögtön tudjuk, hogy a Karl Lagerfeld márkával van dolgunk. Ez a fiatalos, vagány, ám mégis minimalista stílusvonal hamar elnyerte a fiatalabb közönség tetszését, és mindegy új kollekció sikert arat. A kiegészítőkön kívül kaphatók ruhák, cipők és telefontokok is.
A Karl Lagerfeld népszerűsítéséhez nagyban hozzájárult Cindy Crawford lánya, Kaia, aki egy saját kollekciót is kapott. A Karl x Kaia kapszulakollekció darabjait kissé borsos áron értékesítik, ám az árak így sem vetekednek a high end fashion árcédulákkal. A vagány ruhadarabok és táskák mellett ékszerek is elérhetők, amelyeket szintén a fiatalos vonalat képviselik.