s.Oliver női bokacsizma

A bolthoz: Lifestyleshop.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:
38 39

Termékleírás

Csinos s.Oliver női bőr bokacsizma bebújós fazonban. Belső oldalán cipzárt helyeztek el, ami a könnyebb fel- és levételt biztosítja. Textil béléssel ellátott kényelmes női bokacsizma.ANYAG: bőrSAROK: 7 cmCikkszám: 5-5-25342-25
s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria s.Oliver női bokacsizma galéria
s.Oliver női bokacsizma

További Tűsarkú csizmák

SERGIO TODZI
13 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
6 400 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Givana
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Carmen Steffens
126 678 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Michael Kors
160 957 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Jerome C. Rousseau
153 509 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Missoni
204 777 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Michael Kors
236 970 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Bugatti
34 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
10 590 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
5 600 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
XTI
22 390 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Moschino Cheap CHIC
174 376 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Jerome C. Rousseau
169 903 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rupert Sanderson
248 891 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.