Rózsaszín női papucs 14959301

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A MARC O'POLO márkánál szebbnél szebb papucsokat is gyártanak, hogy a kényelmes lábbelijükből kilépve se adjuk alább, és a csúcsminőséget válasszuk még otthon is.
Rózsaszín női papucs 14959301

További Házi papucsok

Soxo
7 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
s.Oliver
11 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
s.Oliver
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Ipanema
4 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Marc O’Polo
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Isotoner
15 295 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Giesswein
36 169 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Shepherd
38 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
6 910 Ft
OutletExpert.hu
Szállítási díj 630 Ft-tól
Shepherd
40 879 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Giesswein
29 789 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Giesswein
18 719 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Giesswein
40 429 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Soxo
1 890 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
UGG
49 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
UGG
49 990 Ft
Answear.hu
Ingyen szállítás
Shepherd
37 049 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Giesswein
25 535 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Shepherd
37 049 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Soxo
2 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól

A Marc O’Polo márkáról

A brandet 1967-ben három barát, a svéd Rolf Lind, Göte Huss és az amerikai Jerry O'Sheetsalapította Stockholmban. A svéd kifinomultságot és az amerikai nyitott világszemléletet ötvözték a legelső dizájnokban. Így jött létre az első darab, amely egy különböző anyagokból készített felső volt. A nagy áttörést az jelentette, amikor 1972-ben egy uniszex pulcsit és egy logós felsőt dobtak a piacra. Ez a megmozdulásuk nagyon szimpatikus volt a vásárlók számára, és a brand ennek köszönhetően dinamikus fejlődésnek indult.

Azóta már évente 8 kollekcióval jelentkeznek, és a kínálatukban női, férfi és gyermek ruházattal is találkozhatunk. Minden évszakra kettő külön kollekció kerül a boltok polcaira. A ruhadaraboknál és egyéb kiegészítőknél mindig szem előtt tartják a svéd színvonal és életstílus megtartását. A lezserebb darabok viszont az amerikai lazaságra és kényelemre hajaznak. Ezek a vonások tökéletesen jellemzik a Marc’o Polo életérzést.

A brand követte a körülötte lévő márkákat, és ők is egyre több hírességet alkalmaztak a kampányaikhoz. Uma Thurman, Jeff Bridges és Amber Valetta is segítette a vállalat népszerűsítését. Jeff Bridges-szel egy közös kapszulakollekciót is piacra dobtak, amely bevételének egy része adomány lett.

A fenntarthatóság és környezettudatosság nagyon fontos a márkának, így az általuk felhasznált anyagok mind természetesek, és a gyártási folyamat során megpróbálnak minél kevesebb hulladékot termelni.