Rövid ujjú pólók Puma ESSENTIAL LOGO TEE

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Rövid ujjú pólók Puma ESSENTIAL LOGO TEE Fekete Kapható fiúméretben. 5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre,11 12 Jahre,13 14 Jahre,15 16 Jahre Fiú Ruhák Rövid ujjú pólók
Rövid ujjú pólók Puma ESSENTIAL LOGO TEE

További Pólók

Guess
5 648 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-15%
Columbia
7 062 Ft 6 053 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
VANS
10 335 Ft 9 043 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
6 459 Ft 5 167 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
5 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
13 440 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
5 648 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
6 459 Ft 5 167 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
6 179 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
5 815 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
6 455 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
7 062 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Ikks
11 303 Ft 8 477 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Name it
4 885 Ft 4 115 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-38%
Ikks
11 303 Ft 7 065 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-26%
Ikks
12 591 Ft 9 443 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-30%
Carrément Beau
5 459 Ft 3 835 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Puma
6 135 Ft 5 368 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-16%
Emporio Armani
30 190 Ft 25 433 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-21%
Levi's
6 459 Ft 5 167 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.