Rövid szárú edzőcipők Veja V-12 LEATHER

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
40 41

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Veja V-12 LEATHER Fehér Kapható női méretben. 40,41 Jersey bélés 33% bio pamut, 36% újrahasznosított poliészter Vad amazóniai gumi talp Újrahasznosított EVA és vad amazóniai gumi belső talp Női Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Veja V-12 LEATHER

További Rövidszárú tornacipők

Veja
59 619 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
63 869 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
55 359 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
59 619 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
63 869 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Veja
44 708 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
7 100 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
9 200 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Reebok Classic
8 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
-13%
Betty London
30 655 Ft 26 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Mam'Zelle
37 127 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
30 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas Originals
42 560 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Converse
34 069 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
30 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Superga
32 359 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok
18 810 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól

A Veja márkáról

Veja márka története egészen 2003-ig nyúlik vissza, amikor a két alapító Sébastien Kopp és François-Ghislain Morillion egy kínai gyárat látogattak meg, hogy eldöntsék, hol készüljenek a cipőik. Ekkor tanúi voltak a borzalmas munkakörülményeknek, és látták, hogy egy szobában 32 dolgozó aludt együtt. Eldöntötték, hogy ők ehhez nem asszisztálnak, és az ő vállalkozásuk más elveken alapszik majd. 2004-ben alapították meg a Veja céget, amely a fair trade (méltányos kereskedelem) és fenntarthatóság filozófiája alapján működik. 

A két fiatal férfi azért döntött a sneakerek gyártása mellett, mert ezzel a darabbal tudtak a leginkább azonosulni. Imádták, és minden nap viselték ezeket a sportos lábbeliket, és akármerre néztek, körülöttük is rengeteg ember élvezte a tornacipők nyújtotta kényelmet. 

Mikor utánajártak, mivel jár egy ilyen fajta lábbeli gyártása és eladása, felfedezték, hogy egy tornacipő árának 70%-a a marketingre megy el, míg magára a készítés folyamatára csupán 30%-ot költenek. Felháborítónak tartották, így ők a reklámot teljesen kihagyják egy-egy új terméknél, így minőséges cipőt kedvező áron tudnak kínálni. 

A gyártást Brazíliában kezdték, hiszen itt volt a legtöbb természetes nyersanyag, és megfelelő gyárak. Elkezdték megtervezni és gyártani a környezettudatos darabokat. A talprészt természetes, vulkanizált kaucsukból (gumiból) készítik, mely nagyon rugalmas, de mégis kopásgátló. A cipő felső részéhez organikus pamutot és természetes bőrt használnak. Kifejlesztettek egy olyan új anyagot, ami a cipőgyártás és az anyatermészet jövőjét talán örökre megváltoztatja. Ehhez az új anyaghoz a brazil utcákon összegyűjtött műanyag üvegeket használják, amelyeket összepréselnek, újrahasznosítanak, és ebből készítik a cipő talpának egy részét.

A márka mindenkinek való, aki fontosnak tartja a divatot, minőséget és mindenek felett a természetet is.