Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH

A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH Fekete Kapható fiúméretben. 30,31,32,33,34,35 Fiú Cipők Rövid szárú edzőcipők
Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH

További Rövidszárú tornacipők

Puma
15 119 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
10 367 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
13 823 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Hummel
22 455 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
KangaROOS
17 263 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Classic
13 135 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
25 280 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
23 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
11 669 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
14 689 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
20 743 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
20 719 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
23 759 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
11 339 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fila
29 383 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
17 287 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gola
17 287 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
31 111 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
16 849 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Converse
15 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.