Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH

15 327 Ft 13 411 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Méretek:
33 34 35

Termékleírás

Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH Fekete Kapható fiúméretben. 33,34,35 Fiú Cipők Rövid szárú edzőcipők
-13%
Rövid szárú edzőcipők Puma SMASH

További Rövidszárú tornacipők

-13%
Puma
13 623 Ft 11 920 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
10 223 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
KangaROOS
21 269 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
88 567 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Gola
17 031 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
9 197 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Timberland
30 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
23 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
23 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reebok Classic
12 943 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
23 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
23 419 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Citrouille et Compagnie
14 307 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
14 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
11 499 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Disney
48 544 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Fila
28 959 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Skechers
20 423 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
27 679 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Nike
14 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.