Puma velúr klasszikus

A bolthoz: OutletExpert.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Unisex szabadidő cipő a Puma-tól. Klasszikus fűző. Tartós, macskaköves bőr felsőrész. A puha talpbetét biztosítja az optimális járási kényelmet. A poliuretán habból készült puha középtalp segít csillapítani az ütéseket. Finom mintájú gumitalp megakadályozza a csúszást.
Puma velúr klasszikus

További Férfi cipő

Puma
39 520 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
26 010 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
20 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
22 230 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
53 200 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
37 050 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
29 640 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
24 700 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
16 720 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
9 535 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 739 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Puma
25 273 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Puma
60 800 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
39 900 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
45 600 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
31 350 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
Puma
35 625 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Puma
67 130 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
67 130 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
23 847 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.