Puma LIGA SIDELINE JACKET JR Fiú sportdzseki, piros, méret

A bolthoz: Sportisimo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

14 napos visszaküldés

Méretek:

Termékleírás

Puma LIGA SIDELINE JACKET JR fiú sportdzseki cipzáros kivitelben. Ideális sporttevékenységre. Elülső részét Puma logó díszíti.
Puma LIGA SIDELINE JACKET JR Fiú sportdzseki, piros, méret

További Sportkabátok és -dzsekik

Kilimanjaro
39 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
-42%
Kilimanjaro
16 999 Ft 9 995 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
16 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
3 000 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Kilimanjaro
14 999 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól
Odlo
25 890 Ft
Sportisimo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.