Puma final casual Kapucnis kabát - Szürke - L

A bolthoz: Top4Street.hu

Postaköltség 990 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Puma final casual Kapucnis kabát - Szürke - L

További Átmeneti kabátok

Chrome
58 520 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Guess
28 400 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-14%
Columbia
32 980 Ft 28 400 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Oscar Jacobson
45 820 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Makia
49 400 Ft
Shooos.hu
Ingyen szállítás
Jack & Jones
14 070 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Oscar Jacobson
45 820 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-12%
Jack & Jones
14 850 Ft 13 100 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Under Armour
24 720 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-20%
Quiksilver
15 910 Ft 12 800 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Basic
20 770 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
LegyFerfi
15 260 Ft
Legyferfi.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
15 920 Ft
OutletExpert.hu
Ingyen szállítás
Brandit
24 000 Ft
ABOUT YOU
Ingyen szállítás
-17%
Adidas
21 960 Ft 18 300 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-25%
Only & Sons
10 960 Ft 8 220 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-22%
Boss
115 500 Ft 90 870 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
THE NORTH FACE
28 500 Ft
Shooos.hu
Szállítási díj 1 800 Ft-tól
-17%
Only & Sons
16 470 Ft 13 720 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Harrington
38 059 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.