Puma evoSPEED Mid-Distance Futócipő - 41 EU | 7,5 UK | 8,5 US | 26,5 CM

A bolthoz: Top4Running.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Puma evoSPEED Mid-Distance Futócipő - 41 EU | 7,5 UK | 8,5 US | 26,5 CM

További Futócipők

Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
67 130 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
67 130 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 550 Ft
Top4Running.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
26 010 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
34 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
34 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
34 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
34 270 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
21 550 Ft
Top4Running.hu
Szállítási díj 990 Ft-tól
Puma
54 730 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
67 130 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
40 300 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás
Puma
28 280 Ft
Top4Running.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.