Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

15 327 Ft 11 495 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre,11 12 Jahre,15 16 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
-26%
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO HOODIE

További Pulóverek

Diesel
28 959 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
12 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
30 655 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Guess
11 239 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-13%
Geographical Norway
12 263 Ft 10 730 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
63 023 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
29 769 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
59 615 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
11 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
15 327 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Ikks
23 503 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
45 135 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
52 799 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Levi's
17 031 Ft 13 838 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
8 519 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
13 409 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
50 247 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.