Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE

17 031 Ft 12 773 Ft
A bolthoz: Spartoo.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE Fekete Kapható fiúméretben. 3 4 Jahre,4 5 Jahre,5 6 Jahre,7 8 Jahre,9 10 Jahre,11 12 Jahre Fiú Ruhák Pulóverek
-26%
Pulóverek Puma ESSENTIAL BIG LOGO FZ HOODIE

További Belebújós melegítőfelsők

Adidas
15 327 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
VANS
20 439 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
11 069 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
13 409 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
54 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
-19%
Levi's
17 031 Ft 13 838 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
27 639 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Emporio Armani
61 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
25 551 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Levi's
13 623 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Tommy Hilfiger
25 509 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Catimini
26 911 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Catimini
27 935 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.