A Napapijri márka 1987-ben született, a Mont Blanc lábánál, amikor egy olasz utazótáska-készítő megálmodta az első terméket, a ma is kapható Bering Bag-et. Az innovatív anyagok és az akkori trendek kombinálása jól sült el, és a terméket vitték, mint a cukrot. A 60 centiméteres táska egy igazi alapdarab lett az expedícióra indulók és a hétköznapi emberek számára egyaránt.
A márka nagyon különleges, hiszen három országot is magába foglal: Olaszországban született meg, a neve finn, a logója pedig a norvég zászló. Ráadásul ma már világszerte elérhető. A brand inspirációt az Északi-sarkból és a norvég életfilozófiából merít. Azt vallják, hogy ez a kettősség áll sikerük hátterében, na meg persze a minőség, amelyet mindig szem előtt tartanak. A darabok jellemzője mindemellett a minimalizmus és letisztult stílus is.
A márka mindig nyitott a piacon megjelenő új technikákra és divatirányzatokra, amelyekkel jobbá és érdekesebbé tehetik az általuk forgalmazott darabokat. A Napapijri ma már a téli és átmeneti kabátokon kívül nadrágokat, felsőket és kiegészítőket is forgalmaz. A nőket, férfiakat és gyermekeket is széles kínálattal várja. Bár a brand nem olcsó, a vásárlók jól tudják, hogy pénzükért minőséget kapnak cserébe.
A Napapijri a VF Corporation anyavállalat alá tartozik olyan nagy márkákkal együtt, mint például a Timberland, The North Face, Eastpak és a népszerű Vans.