Ingyen szállítás
Raktáron
90 napos visszaküldés
Termékleírás
A Missguided márkáról
A Missguided brandet 2009-ben alapította Nitin Passi, aki a mai napig igazgatóként dolgozik a cégnél. A márka elindítása óta nagyon rövid időn belül hatalmas népszerűségnek örvend. Angliában indult el, de azóta már az Amerikai Egyesült Államokban, Németországban, Ausztráliában és még sok más országban kapható. A Missguided hatalmas sikereit mi sem bizonyítja jobban, mint a tény, hogy ma már a világ legnagyobb áruházaiban, a Nordstrom-ban és a Selfridges-ben is kaphatók a termékeik.
A kollekciókat mindig úgy állítják össze, hogy azok naprakészek legyenek és a legújabb trendeket kövessék. Leginkább a 16-35 korosztályt célozzák meg, azokat, akik aktív felhasználói a különböző közösségi oldalaknak, és tisztában vannak a legújabb divatirányzatokkal. A Missguided nagy figyelmet fordít a vásárlók igényeinek kielégítésére is, ezért 2015-ben egy petite (alacsony hölgyek), tall (magas hölgy) és plus size kollekciót is bemutattak.
A Missguided több híres influenszerrel, illetve celebbel kollaborált már. Az ismert youtuber, Carli Bybel közös munkája 2017-ben került a boltok polcaira, és hatalmas sikert aratott. Munkájuk gyümölcse nagyon szexire és vagányra sikeredett, amelyet a vásárlók hamar elkapkodtak.
Olyan énekesnőkkel is alkották már közöset, mint például Madison Beer, Pia Mia, valamint a márka ötödik születésnapja alkalmából piacra dobtak egy kollekciót Nicole Scherzinger-rel is. A megosztó személyiségű Amber Rose is kollaborált már velük, melynek végeredménye szintén nagyon felkapott lett.
Sok fiatal imádja a Missguided márkát elérhető ára és fast fashion jellege miatt. Elképesztő gyorsasággal reagálnak a legújabb divatirányzatokra.