Liu.Jo Rózsaszín aranyozott acél fülbevaló gyöngyökkel és kristályokkal LJ1481

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

Liu.Jo Rózsaszín aranyozott acél fülbevaló gyöngyökkel és kristályokkal LJ1481.
Liu.Jo Rózsaszín aranyozott acél fülbevaló gyöngyökkel és kristályokkal LJ1481

További Lógós fülbevalók

JwL Luxury Pearls
12 210 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-11%
Troli
2 750 Ft 2 450 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JwL Luxury Pearls
15 290 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Skagen
24 560 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Troli
5 400 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
8 170 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JwL Luxury Pearls
16 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JwL Luxury Pearls
9 120 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JVD
9 580 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto
10 800 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
MOISS
21 630 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
MOISS
35 600 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Evolution Group
17 890 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Skagen
25 020 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-15%
Viceroy
11 250 Ft 9 620 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Evolution Group
11 710 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JwL Luxury Pearls
18 380 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
JwL Luxury Pearls
19 930 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Beneto
11 570 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Brilio Silver
10 340 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól

A Liu Jo márkáról

A Liu Jo márka két testvér, Marco és Vannis Marchi nevéhez fűződik, akik 1995-ben Carpi-ban, Olaszország egyik vezető kötött áru körzetében megalapították a vállalatot. Rövid időn belül dinamikus növekedésen ment keresztül, és már nem csak Olaszországban, hanem a környező országokban is imádták. A kötött darabok után a brand profilát bővítették, és már női és férfi kiegészítőket is gyártottak. Ugyanekkor dobják piacra a fürdőruha, alsónemű és lakberendezési vonalukat is. 

Az ikonikus Bottom-Up farmer kollekciójuk 2008-ban jelent meg. Ez a vonal olyan darabokat tartalmazott, amelyek push-up varrással formázták a problémás területeket. Az alakformáló nadrágok a mai napig hatalmas sikernek örvendenek.

A Liu Jo fokozatosan terjeszkedett, és lassan az egész világ megismerte a márkát. Az áttörést egyértelműen a 2011-es év jelentette, amikor Kate Moss szerepelt az akkori kampányukban. A modell hírnevével segítette a Liu Jo táskák népszerűsítését – Kate Moss jelen volt az eddigi legnagyobb üzletük megnyitásánál is, Milánóban. Jourdan Dunn és Karlie Kloss szintén szerepeltek már a Liu Jo kampányaiban. 

Ma az egyik legismertebb prémium márka a Liu Jo. A táskákon, ruhákon, kiegészítőkön kívül csodaszép lábbelikkel is várja a hölgyeket. Évente több kollekcióval jelentkeznek, amelyek minden esetben a brand egyedi, nőies stílusát képviselik. A Liu Jo fokozatosan terjeszkedik, és világszerte egyre több országban juthatunk hozzá a legújabb darabokhoz.