Ingyen szállítás
Raktáron
30 napos visszaküldés
Termékleírás
A Liu Jo márkáról
A Liu Jo márka két testvér, Marco és Vannis Marchi nevéhez fűződik, akik 1995-ben Carpi-ban, Olaszország egyik vezető kötött áru körzetében megalapították a vállalatot. Rövid időn belül dinamikus növekedésen ment keresztül, és már nem csak Olaszországban, hanem a környező országokban is imádták. A kötött darabok után a brand profilát bővítették, és már női és férfi kiegészítőket is gyártottak. Ugyanekkor dobják piacra a fürdőruha, alsónemű és lakberendezési vonalukat is.
Az ikonikus Bottom-Up farmer kollekciójuk 2008-ban jelent meg. Ez a vonal olyan darabokat tartalmazott, amelyek push-up varrással formázták a problémás területeket. Az alakformáló nadrágok a mai napig hatalmas sikernek örvendenek.
A Liu Jo fokozatosan terjeszkedett, és lassan az egész világ megismerte a márkát. Az áttörést egyértelműen a 2011-es év jelentette, amikor Kate Moss szerepelt az akkori kampányukban. A modell hírnevével segítette a Liu Jo táskák népszerűsítését – Kate Moss jelen volt az eddigi legnagyobb üzletük megnyitásánál is, Milánóban. Jourdan Dunn és Karlie Kloss szintén szerepeltek már a Liu Jo kampányaiban.
Ma az egyik legismertebb prémium márka a Liu Jo. A táskákon, ruhákon, kiegészítőkön kívül csodaszép lábbelikkel is várja a hölgyeket. Évente több kollekcióval jelentkeznek, amelyek minden esetben a brand egyedi, nőies stílusát képviselik. A Liu Jo fokozatosan terjeszkedik, és világszerte egyre több országban juthatunk hozzá a legújabb darabokhoz.