A Lacoste márka története egy tehetséges teniszbajnok, René Lacoste nevéhez fűződik, aki 1904-ben született Franciaországban. 1926-ban a US Openen már a saját tervezésű pólójában lépett pályára. Anno azt nyilatkozta, hogy számára az egyik piacon lévő sportruha sem volt megfelelő, így rákényszerült, hogy sajátot gyártasson.
A brand logója egy krokodil, amit sokan furcsának tartanak. A magyarázat viszont nagyon egyszerű: egy fogadás során alakult úgy, hogy Lacoste a versenyen viselt darabokra krokodilt varrat. A csapatkapitányával a saját győzelmére fogadott, a díj pedig egy krokodillbőr táska volt. A férfi természetesen nyert, így megkapta a táskát. A közönségnek is nagyon tetszett ez az egyedi ötlet, így meghagyták logónak. Innentől kezdve, ha meglátták a hüllőt, rögtön a márka jutott az eszükbe.
1933-ban André Gillier-rel együtt divatcéget alapítottak, és sorban gyártották a hímzett krokodil díszítette darabokat. Mindenki imádta a minőséges sportruházatot. 2001-ben a sportos ruhákon kívül letisztult, minimalista stílusú utcai darabokat is elkezdett készíteni. Ezután már Lacoste parfümöket, cipőket és táskákat is forgalmaztak. A teniszezők a mai napig a Lacoste ruháira esküsznek, és rendszeresen olyan nagy teniszversenyeket támogat a brand, mint a US Open és a wimbledoni teniszbajnokság.
A Lacoste mára már a sportosan elegáns, minőséget kedvelő férfiak és nők kedvenc márkája. Az illatok is ezt a vonalat követik a természetes, visszafogott jegyeikkel. A Lacoste férfiak, nők és gyerekek számára egyaránt tervez ruhadarabokat és kiegészítőket. A prémium árkategóriás brandek közé sorolható. A borsos ára az egyediséget és a jó minőséget egyaránt garantálja.