Kenzo Kenzo Pour Homme - EDT 30 ml

13 580 Ft 10 700 Ft
A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

Az óceán közepén találja a kék bambusz földjét. Az első reggeli hajnal ... A Kenzo Pour Homme új dimenziókat nyit meg, merjen mély lélegzetet venni. Nézi a horizontot, a tenger levegője fúj az arcába, és olyan szabadnak érzi magát. Az első illat, amelyet a tenger illatai hoztak létre. A Kenzo Pour Homme tele van elképesztő ellentétekkel.
-22%
Kenzo Kenzo Pour Homme - EDT 30 ml

További Eau de toilette

Kenzo
7 680 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
17 910 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-97%
Kenzo
8 990 Ft 300 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Desigual
3 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
10 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
John Richmond
11 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
6 010 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Antonio Banderas
5 660 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Tom Tailor
5 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mexx
6 360 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Calvin Klein
4 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Masaki Matsushima
12 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-98%
Hugo Boss
21 620 Ft 620 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Bvlgari
10 600 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
15 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Nautica
5 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Puma
7 090 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jacques Bogart
4 750 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mugler
14 250 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Oriflame
5 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.