Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir eau de parfum nőknek 75 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir eau de parfum nőknek 75 ml . Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir a legjobb ár. Kenzo
Kenzo Jeu D'Amour L'Elixir eau de parfum nőknek 75 ml

További Eau de parfum

Bottega Veneta
20 250 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Clinique
17 490 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Narciso Rodriguez
15 240 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Viktor & Rolf
28 340 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
18 250 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Calvin Klein
21 830 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Beyonce
3 710 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
12 810 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Guerlain
11 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Calvin Klein
13 820 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-90%
Afnan
8 670 Ft 930 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-35%
Christina Aguilera
4 230 Ft 2 750 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
-15%
Chanel
48 700 Ft 41 530 Ft
Vivantis.hu
Ingyen szállítás
Daddy Yankee
4 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jean P. Gaultier
23 410 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Avon
3 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Calvin Klein
10 880 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Tom Ford
68 160 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
11 650 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Bvlgari
11 580 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.