Kenzo Flower By Kenzo Eau De Lumière - EDT 50 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

A Flower By Kenzo Eau De Lumière egy másik virágillat a gyűjteményből. Az illatot 2017-ben mutatták be. Fejillata friss bergamottot és feketeribizli leveleket tartalmaz. A szívben talál egy bolgár rózsa, jázmin és y-lang y-lang kombinációt, amelyet egy lédús őszibarack egészít ki. A kompozíciót fehér pézsma, ibolya és virág heliotróp zárja le.
Kenzo Flower By Kenzo Eau De Lumière - EDT 50 ml

További Eau de toilette

Kenzo
18 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
8 810 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 480 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
12 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
460 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
13 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
16 550 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
17 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
11 870 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
19 200 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
10 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
20 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
9 640 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
10 700 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Kenzo
15 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
20 690 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
14 840 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
8 540 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
14 840 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kenzo
15 800 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Kenzo márkáról

A KENZO márkát Kenzo Takada alapította, aki 1939-ben született Japánban, majd Párizsba költözött, hogy el tudjon helyezkedni a szakmában. 1971-ben sikerült is megnyitnia az első üzletét, amely a Jungle Jap nevet kapta. A dizájn is a bolt nevét tükrözte, hiszen olyan volt, mintha egy dzsungelban vásárolnák. Először csak férfiaknak gyártott ruhát, majd a sikerre felbuzdulva női és gyermekruhákat, valamint lakberendezési kiegészítőket is kínált már a KENZO. A szakértők felismerték a benne rejlő tehetséget, és a sok elismerésnek köszönhetően a márka lassan világhírűvé vált. 1993-ban az LVMH divatház megvásárolta a márkát, és ma már alájuk tartozik olyan nagy brandekkel együtt, mint a Louis Vuitton, Fendi, Givenchy, stb. 

A KENZO-ra jellemzőek a harsány színek, egyedi dizájnok, na meg az ikonikus tigris logó, ami szinte minden KENZO darabon megtalálható. Prémium árkategóriás szettjeikkel leginkább az igényesebb vásárlóközönséget szólítják meg. 2016-ban viszont megjelent egy kedvezőbb árú kollekciójuk: a H&M-mel kollaboráltak, és a közös munka hatalmas sikert aratott. Nem ez volt az egyetlen brand, amellyel közöset alkotott a KENZO. A világhírű Inglot Cosmetics kozmetikai márkával is dolgozott már együtt. 

A KENZO kampányában több híresség is szerepelt már, de az egyik legsikeresebb együttműködésük Britney Spears-szel volt, aki 2018-ban a márka arca lett, és egy közös kollekciót is piacra dobtak La Collection Memento No. 2 néven. E vonalnál a denim anyag dominál, és egy kicsit a retro stílusban mozog. 

A márka legnépszerűbb darabja a tigrissel díszített KENZO pulcsi, amely ma már rengeteg színváltozatban elérhető. A KENZO emellett kiegészítőket, cipőket, felsőket, nadrágokat, kabátokat is készít. A KENZO parfümöket szintén nagyon sokan szeretik.