Fukszia női papucs 14601005

A bolthoz: Cipofalva.hu

Postaköltség 890 Ft-tól

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

Stílusos flip-flop a Marc O´Polo márkától. Szélesebb, fonott pántok.
Fukszia női papucs 14601005

További Flip-flop papucsok

Rider
4 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Melissa
28 687 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Moow
3 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Comfy
1 090 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Comfy
1 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Ipanema
3 790 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Ipanema
2 890 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Tom Tailor
8 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Moow
3 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Comfy
1 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Birkenstock
25 590 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Roxy
7 255 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Coqui
2 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Coqui
2 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Havaianas
4 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Coqui
2 890 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Coqui
2 490 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Comfy
1 290 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Havaianas
5 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
Havaianas
4 500 Ft
Hervis.hu
Szállítási díj 1 200 Ft-tól

A Marc O’Polo márkáról

A brandet 1967-ben három barát, a svéd Rolf Lind, Göte Huss és az amerikai Jerry O'Sheetsalapította Stockholmban. A svéd kifinomultságot és az amerikai nyitott világszemléletet ötvözték a legelső dizájnokban. Így jött létre az első darab, amely egy különböző anyagokból készített felső volt. A nagy áttörést az jelentette, amikor 1972-ben egy uniszex pulcsit és egy logós felsőt dobtak a piacra. Ez a megmozdulásuk nagyon szimpatikus volt a vásárlók számára, és a brand ennek köszönhetően dinamikus fejlődésnek indult.

Azóta már évente 8 kollekcióval jelentkeznek, és a kínálatukban női, férfi és gyermek ruházattal is találkozhatunk. Minden évszakra kettő külön kollekció kerül a boltok polcaira. A ruhadaraboknál és egyéb kiegészítőknél mindig szem előtt tartják a svéd színvonal és életstílus megtartását. A lezserebb darabok viszont az amerikai lazaságra és kényelemre hajaznak. Ezek a vonások tökéletesen jellemzik a Marc’o Polo életérzést.

A brand követte a körülötte lévő márkákat, és ők is egyre több hírességet alkalmaztak a kampányaikhoz. Uma Thurman, Jeff Bridges és Amber Valetta is segítette a vállalat népszerűsítését. Jeff Bridges-szel egy közös kapszulakollekciót is piacra dobtak, amely bevételének egy része adomány lett.

A fenntarthatóság és környezettudatosság nagyon fontos a márkának, így az általuk felhasznált anyagok mind természetesek, és a gyártási folyamat során megpróbálnak minél kevesebb hulladékot termelni.