Ingyen szállítás
Raktáron
30 napos visszaküldés
Termékleírás
A Fjallraven márkáról
A Fjällräven márkát a svédországi Örnsköldsvik városban alapították az 1960-es években. Az egész történet egy tizennégy éves hegymászó fiúval kezdődött, akinek elege lett a rossz minőségű és kevés súlyt elbíró hátitáskákból. Az egyik túrája során fából készített egy keretet a táskájának, hogy az egyenletesen oszlassa el a súlyt, majd erre édesanyja erős vászonból varrt egy hátizsákot. Ötlete hatalmas sikert aratott. Az első vásárlók a nomád életet élő sámik voltak, akik munkájuk miatt rengeteget gyalogoltak.
1960-ra a táska híre széles körben elterjedt, így a fiú egy nevet is választott neki: Fjällräven, ami sarki rókát jelent. Ez az állat szerepel a márka logóján is. A vállalat alapításáig a katonai szolgálatát is letöltötte, és ez idő alatt rájött, hogy még a katonák felszerelése sem üti meg azt a szintet, amit ezek a hősök érdemelnének. E ötlet alapján kibővítette a márka kínálatát, és ma már hegymászó ruházatot, felszerelést, golyóálló kabátot, és egyéb kiegészítőket is kínálnak.
A brand számára nagyon fontos a minőség, de még fontosabb a természetvédelem. Minden termékükhöz olyan anyagot használnak, amellyel meggátolják a környezetszennyezést. Olyan nyersanyagok tartoznak ide, mint az újrahasznosított poliészter, amelyet a PET palackok reciklálásával nyerik, vagy az organikus gyapjú és toll. Ezek együttesen olyan magas színvonalú termékeket eredményeznek, hogy nem csoda, hogy a Fjällräven prémium kategóriás brand.
A Fjällräven széles kínálattal várja a férfiakat, nőket és gyermekeket egyaránt. Az egyik legnépszerűbb termékük az ikonikus Fjällräven Kånken hátitáska, amely először 1978-ban került a boltokba. Ma már ez az egyik legkedveltebb lifestyle stílusú hátizsák, és rengeteg színben, valamint méretben kapható.