Fehér tornacipő 5-23643

A bolthoz: Cipofalva.hu

Ingyen szállítás

Raktáron

30 napos visszaküldés

Termékleírás

A platformosabb tornacipők idén hódítanak, és mi imádjuk őket, hiszen akár egy elegánsabb ruhával is felvehetőek. Ez az s.Oliver fehér tornacipő rosszabb időben is kiváló, hiszen könnyen tisztítható és a nedvesség sem szivárog át a talpán. Győződjön meg egy platformos tornacipő minden előnyéről személyesen.
Fehér tornacipő 5-23643

További Chunky sneakers

Givana
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
Ideal
7 390 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
BELLE WOMEN
11 190 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
SERGIO TODZI
12 790 Ft
Cipofalva.hu
Ingyen szállítás
SERGIO TODZI
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
8 500 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Karl Lagerfeld
60 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Buffalo
72 545 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Buffalo
79 818 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Buffalo
39 818 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Ideal
7 990 Ft
Cipofalva.hu
Szállítási díj 890 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
7 800 Ft
Zapatos.hu
Szállítási díj 800 Ft-tól
Buffalo
36 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Buffalo
36 182 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás

A s.Oliver márkáról

A ma már világhírű s.Oliver márka a kezdetekben csupán egy 25 négyzetméteres kis butik volt Németországban. Először a neve is más volt, hiszen a márka megálmodója, Bernd Freier a Sir Oliver nevet adta a brandnek, méghozzá Charles Dickens novellája, az Oliver Twist után. Jogi okok miatt a Sir 1978-ban s betűre cserélődött.

Sokan nem tudják, de a márkához több almárka is tartozik, amelyek különböző rétegeket és korosztályokat céloznak meg: s.Oliver Red Label, s.Oliver Black Label, Triangle, Q/S Designed By, comma, comma casual identity, és végül, de nem utolsó sorban a Libeskind Berlin.

A brand fő célja kiváló minőségű ruhák gyártása jutányos áron. A különböző almárkáknak köszönhetően a kollekciók stílusát és árát is változtatni tudják. Természetesen a fiataloknak szánt darabok olcsóbbak, mint azok, amelyek kifejezetten a felnőtteknek készültek. Az s.Oliver az almárkák segítségével próbálja külön tartani a stílusokat, de ezek néha összefolynak. A ruhák mellett gyártanak cipőket, órákat, ékszert, szemüveget, sőt még parfümöt is.

A vállalat rendszeresen és aktívan segíti a rászorulókat. Közismert tény, hogy rengeteg pénzt adományoznak különböző szervezeteknek. Az egyik legnagyobb segítséget a Haitii tragédia áldozatainak nyújtották, amikor a webshopuk egy hetes bevételét ajánlották fel. Az s.Oliver sportesemények és sportolók támogatója is. Partnereik közt vannak olyan nagy nevek is mint Ralf Schumacher és Wladimir Klitschko. A Robin Schulz által tervezett kollekció hatalmas győzelmet aratott, és ha lehetséges, akkor még sikeresebbé tette a márkát.