Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo női póló 100% pamut anyagból, mely tökéletes választás a sportos hétköznapokra.
Essentials Logo

További Mintás és feliratos rövid ujjú pólók

Puma
8 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Guess
11 501 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
22 040 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-13%
Levi's
9 879 Ft 8 644 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
27 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
VANS
11 919 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
25 190 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Eleven Paris
15 327 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
55 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
39 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
36 390 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
31 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
39 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
23 790 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
7 724 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Karl Lagerfeld
33 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
8 909 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.