Essentials Logo

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Kényelmes Puma Essentials Logo női nadrág, mely ideális választás hűvös napokon való sportoláshoz.
Essentials Logo

További Szabadidő nadrágok

Gestuz
20 140 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
47 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Adidas
12 545 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Local Heroes
11 880 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
17 091 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
-22%
EA7 Emporio Armani
27 230 Ft 21 390 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Diesel
26 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
Odd Molly
18 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-19%
Local Heroes
14 620 Ft 11 880 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
La Martina
76 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
110 590 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
PEAK PERFORMANCE
31 990 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
La Martina
30 490 Ft
Vermont.hu
Ingyen szállítás
-13%
Noisy may
7 290 Ft 6 380 Ft
Modivo.hu
Szállítási díj 650 Ft-tól
-24%
Love Moschino
40 490 Ft 31 140 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Champion
16 580 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
Adidas
9 687 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
Adidas
12 960 Ft
Sneakerstudio.hu
Ingyen szállítás
IXIAH
46 790 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás
-21%
EA7 Emporio Armani
28 200 Ft 22 370 Ft
Modivo.hu
Ingyen szállítás

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.