Epic Flip v2

A bolthoz: Hervis.hu

Postaköltség 1 200 Ft-tól

Raktáron

14 napos visszaküldés

Termékleírás

Puma Epic Flip v2 férfi flipflop papucs, mely legyen szó strandolásról, vagy egyéb szabadidős programokról, kiváló társ a meleg nyári napokban.
Epic Flip v2

További Flip-flop papucsok

Cool Shoe
14 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Birkenstock
38 319 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Quiksilver
10 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Cool Shoe
12 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Havaianas
8 644 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
mephisto
49 395 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Quiksilver
10 649 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Havaianas
9 369 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Quiksilver
14 561 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
mephisto
49 395 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reef
31 929 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Havaianas
12 779 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rider
4 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Cool Shoe
14 479 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Reef
15 326 Ft
Spartoo.hu
Ingyen szállítás
Rider
5 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Rider
5 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Rider
4 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Rider
5 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól
Rider
6 990 Ft
Lifestyleshop.hu
Szállítási díj 690 Ft-tól

A Puma márkáról

A Puma ma már az egyik legismertebb sportruházat és felszerelést gyártó cég. A márka története nagyon érdekes, és sokan meglepődnek, hogy valamikor a Puma és az Adidas alapítója együtt dolgoztak, sőt, mi több, testvérek voltak.

A Gebrüder Dassler Schuhfabrik céget a két testvér, Adolf és Rudolf alapították. Sajnos a dolgok nem alakultak köztük jól, ezért 1948-ban szétváltak, és két különálló vállalatot hoztak létre. A Puma tartozott Rudolfhoz, és a brand neve először Ruda volt, viszont ezt később megváltoztatták a jelenlegire.
 

A szétválás évében mutatta be a márka az első, Atom nevű modelljét, amely rögtön hatalmas sikert aratott. Az 1952-es Helsinki Olimpia nagy áttörést jelentett a Puma-nak.

Később már nem csak a futók, hanem a focisták közt is elterjedt a Puma minőséges cipőinek híre, így már nem volt megállás. A márka lassacskán minden fajta sport világába beszivárgott. A tervezők különleges és egyedi technikák kifejlesztésével próbálták életben tartani a vállalatot, ami nagyon fontos volt, hiszen ekkoriban a Nike és az Adidas is nagy veszélyt jelentett a cég sikerére.


A Puma 2015-ben a női részlegre új kreatív igazgatót választott, méghozzá Rihannát. Ez egy nagyon jó döntés volt, hiszen a legújabb termékekkel már a fiatalok is azonosulni tudtak. Hatalmas trendet indítottak el a szőrös papucsokkal és a platform sneakerekkel.

Az énekesnőn kívül például Selena Gomez, Kylie Jenner és 2018-ban Cara Delevigne is dolgozott már együtt a Puma-val. Ezekkel a kampányokkal is a fiatalabb közönséget célozzák meg.

A Puma bebizonyította, hogy képes a felszínen maradni, és ma már nem csak a sportruházatáról, hanem a vagány lifestyle darabjairól is ismert.