DKNY Be Delicious Fresh Blossom - EDP 30 ml

11 270 Ft 9 230 Ft
A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

A Fresh Blossom illat egy ikonikus, ezüst-rózsaszín flakonba van zárva, amely egy almához hasonlít. Egy virágos-gyümölcsös illatról van szó. Ezzel az egyedülálló illattal egyesítheti a napsugarakat a nyári szellővel teli napokkal. Képzeletben sétáljon a gyümölcsös kertben, és lélegezze be a Fresh Blossom illatot. Az illat 2009-ben került a piacra.
DKNY Be Delicious Fresh Blossom  - EDP 30 ml galéria DKNY Be Delicious Fresh Blossom  - EDP 30 ml galéria
-19%
DKNY Be Delicious Fresh Blossom  - EDP 30 ml

További Eau de parfum

DKNY
13 450 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
15 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
12 370 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
15 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
3 390 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
21 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chanel
68 270 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Etat Libre d'Orange
16 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Karl Lagerfeld
6 630 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chanel
27 540 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Prada
22 740 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hollister
5 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Police
6 550 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Roccobarocco
10 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Serge Lutens
29 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Cuba
2 620 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
16 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Clinique
10 260 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Roja Parfums
120 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
One Direction
6 390 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.