DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl eau de toilette nőknek 50 ml

A bolthoz: Notino.hu

Postaköltség 495 Ft-tól

Raktáron

90 napos visszaküldés

Termékleírás

DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl eau de toilette nőknek 50 ml . DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl a legjobb ár. DKNY
DKNY Be Delicious City Girls Chelsea Girl eau de toilette nőknek 50 ml

További Eau de toilette

Hugo Boss
22 040 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
-94%
Chloé
19 910 Ft 1 250 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Yves Saint Laurent
25 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Versace
15 200 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
24 530 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
14 340 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hugo Boss
14 670 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Lacoste
9 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Desigual
8 220 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Prada
17 840 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Dior
27 000 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lancome
28 980 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lacoste
6 980 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Emanuel Ungaro
9 020 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Salvatore Ferragamo
10 340 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Sergio Tacchini
6 050 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Narciso Rodriguez
22 990 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Narciso Rodriguez
15 920 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Yves Saint Laurent
21 110 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
9 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A DKNY márkáról

DKNY márka története egészen 1989-ig nyúlik vissza, amikor Donna Karan, „Az amerikai divat királynője” megvalósította régóta dédelgetett álmát, és megalapította a vállalkozását. A DKNY egyébként a Donna Karan New York rövidítése. 

Donna a karrierjét az Anne Klein brandnél kezdte, mint divattervező. A vezetőség felismerte a benne rejlő tehetséget és lehetőséget, így felkérték, készítse el az első kapszulakollekcióját, amelyben olyan mindennapi darabokat mutat be, amik nélkülözhetetlenek egy csinos hölgy gardróbjából. A kollekció egész New York-ot elkápráztatta, és a divattervező neve elterjedt. A márka egyre több városban nyitott üzletet, és lassan világszerte is elterjedt a hírnevük. 

A DKNY darabokat már kezdetektől kezdve a luxus és a minőség jellemzi leginkább. Donna ötletei és dizájnjai szinte kivétel nélkül a híres metropoliszt és a new yorki életstílust tükrözik. 
2001-ben a LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy) megvásárolta a vállalatot, de továbbra is Donna Karan maradt a divattervező. A brandből több almárka is kifejlődött, mint például a DKNY Jeans, DKNY Active, DKNY Kids, stb. Ma már nem csak ruhákat és kiegészítőket gyártanak, hanem lakás kiegészítőket is. A DKNY a kozmetikai világba is betört, és parfümjeik ugyanolyan sikereket értek el mint a ruhadarabok. Az édes mellett markáns, szexi illatok is találhatók, amely az idősebb és fiatalabb közönség tetszését egyaránt elnyeri. 

Mivel a DKNY rendkívül népszerű, ezért nem meglepő, hogy a világsztárok szívesen adják a nevüket a brand reklámozásához. Bella Hadid, Rita Ora és Cara Delevigne is dolgozott már együtt a márkával.