Diesel Loverdose Red Kiss - EDP 50 ml

A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

2015-ben a Diesel márka bemutatta következő női illatát, ezúttal Loverdose Red Kiss név alatt. Ez az illat  a keleti vaníliás illat típusok közé tartozik és mindazok a  nők számára  tervezték, akik szeretik a hosszan tartó és a hangsúlyos illatokat.
Diesel Loverdose Red Kiss - EDP 50 ml

További Eau de parfum

Diesel
19 060 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Nina Ricci
14 270 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
13 420 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Roberto Cavalli
11 020 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Liu Jo
14 720 Ft
Vivantis.hu
Szállítási díj 850 Ft-tól
Sospiro
99 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Fendi
11 110 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Paloma Picasso
14 670 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Wajid Farah
4 170 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Carolina Herrera
11 860 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
DKNY
11 160 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lalique
10 190 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Oriflame
10 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Estee Lauder
9 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Christina Aguilera
4 590 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Agent Provocateur
7 170 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
31 660 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Lolita Lempicka
6 930 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Jeanne Arthes
3 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
25 640 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Diesel márkáról

A Diesel egy olasz ruházati cég, amelyet 1978-ban hoztak létre Olaszországban. Az alapító, Renzo Rosso tizenöt évesen kezdte karrierjét. Ekkor még csak amatőr szinten, édesanyja gépén varrta a harangszárú nadrágokat, melyeket sikeresen el is adott. A férfi érezte, hogy ez a hivatás pont neki való, így a főiskolai tanulmányai során is a divatról tanult.

Az iskolát otthagyta, és egy Moltex nevű cégben kezdett el dolgozni, ami szintén ruhagyártással foglalkozott. Rosso megvásárolta a Moltex 40%-át, és átnevezték Diesel-re. A név nagyon egyszerűen az üzemanyagra, egy nélkülözhetetlen termékre utal. Fontos szempont volt az is, hogy ezt a szót a világon szinte minden nyelvű ember ki tudja majd ejteni.

1985-ben lett az egyedüli tulajdonos. Ekkor kezdődött a nemzetközi terjeszkedés, és a divatház világszerte népszerűvé vált. Egyre több boltot nyitottak, és 1995-ben elkészült a weboldal is, ami akkoriban hatalmas áttörés volt.
Ma már o az OTB Group igazgatója, ami alá olyan nagy brandek tartoznak, mint a Maison Margiela, Dsquared², Victor & Rolf, és még sok más.

 A Diesel rengeteg sikeres kollaborációt tudhat maga mögött. Ilyen például a Fiat-tal való közös alkotásuk, amikor a leghíresebb autómodelljük, a Fiat 500-as egy teljesen új dizájnt kapott.
A Diesel Karl Lagerfelddel és az Adidas-szal is dolgozott együtt.

A márka ma már a híres farmernadrágokon kívül kabátokat, cipőket és más kiegészítőket is kínál, nők, férfiak és gyermekek számára egyaránt. A vásárlók közt nagy népszerűségnek örvendenek a Diesel órák és parfümök is.