Diesel Bad Intense - EDP 50 ml

27 020 Ft 11 910 Ft
A bolthoz: Vivantis.hu

Postaköltség 850 Ft-tól

Raktáron

60 napos visszaküldés

Termékleírás

A Bad Intense intenzívebb és érzékibb illat, mint az eredeti. Az illat ismét keveredik a dohány és a kaviár mámorító akkordjaival, és váratlan aláírást hoz létre. Az addiktív és érzéki aroma a szerecsendió, a fahéj és a bergamott tónusaival nylik meg. Ezután ez a forró koktél felfrissíti a kaviár akkordját. Végül a fa és a dohány megmutatja erejüket, ennek... köszönhetően nem akar majd már mást.Az illatot 2017-ben mutatták be. tovább
-56%
Diesel Bad Intense  - EDP 50 ml

További Eau de parfum

Diesel
16 730 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Diesel
22 790 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Montale
27 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Mancera
24 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Givenchy
35 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dolce & Gabbana
15 350 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
47 100 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
29 600 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dunhill
12 890 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Amouage
29 500 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Valentino
15 700 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Hermes
25 050 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Chanel
28 440 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Scottish Fine Soaps
7 290 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dunhill
11 970 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Kelsey Berwin
6 560 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Dior
25 260 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Eisenberg
24 650 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Roja Parfums
120 300 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól
Armani
24 900 Ft
Notino.hu
Szállítási díj 495 Ft-tól

A Diesel márkáról

A Diesel egy olasz ruházati cég, amelyet 1978-ban hoztak létre Olaszországban. Az alapító, Renzo Rosso tizenöt évesen kezdte karrierjét. Ekkor még csak amatőr szinten, édesanyja gépén varrta a harangszárú nadrágokat, melyeket sikeresen el is adott. A férfi érezte, hogy ez a hivatás pont neki való, így a főiskolai tanulmányai során is a divatról tanult.

Az iskolát otthagyta, és egy Moltex nevű cégben kezdett el dolgozni, ami szintén ruhagyártással foglalkozott. Rosso megvásárolta a Moltex 40%-át, és átnevezték Diesel-re. A név nagyon egyszerűen az üzemanyagra, egy nélkülözhetetlen termékre utal. Fontos szempont volt az is, hogy ezt a szót a világon szinte minden nyelvű ember ki tudja majd ejteni.

1985-ben lett az egyedüli tulajdonos. Ekkor kezdődött a nemzetközi terjeszkedés, és a divatház világszerte népszerűvé vált. Egyre több boltot nyitottak, és 1995-ben elkészült a weboldal is, ami akkoriban hatalmas áttörés volt.
Ma már o az OTB Group igazgatója, ami alá olyan nagy brandek tartoznak, mint a Maison Margiela, Dsquared², Victor & Rolf, és még sok más.

 A Diesel rengeteg sikeres kollaborációt tudhat maga mögött. Ilyen például a Fiat-tal való közös alkotásuk, amikor a leghíresebb autómodelljük, a Fiat 500-as egy teljesen új dizájnt kapott.
A Diesel Karl Lagerfelddel és az Adidas-szal is dolgozott együtt.

A márka ma már a híres farmernadrágokon kívül kabátokat, cipőket és más kiegészítőket is kínál, nők, férfiak és gyermekek számára egyaránt. A vásárlók közt nagy népszerűségnek örvendenek a Diesel órák és parfümök is.